Sabtu, 12 Oktober 2013

RAHASIA SURAT YASSIN AYAT KE 58


Barang siapa yang membaca YAASIN sepenuhnya
dan pada ayat ke 58 surah tersebut 'SALAAMUN
QAULAN MIN RABBIN RAHIM' diulang sebanyak 7
kali untuk 7 niat baik, In shaa Allah dengan izin
Yang Maha Esa dan Maha Kuasa, semua hajat kita
akan dikabulkan.
Jika boleh niatkan sebegini:
1) YA-ALLAH YA-RAHIM, ampunkan dosa-dosaku
dan saudara-maraku
2) YA-ALLAH YA-RAHMAN, kurniakan aku isteri,
suami, anak-anak yang soleh dan mencintai islam
3) YA-ALLAH YA-RAZZAK, kurniakan aku rezeki
yang berkat, kerja yang baik dan berjaya didunia
dan akhirat
4) YA-ALLAH YA-JABBAR, makbulkan hajat
penghantar maklumat yang aku dapat ini
5) YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR, jauhkan aku dari
sifat khianat dan munafiq dan miskin
6) YA-ALLAH YA-WADUUD, kurniakan aku dan
seluruh umat Muhammad yang beriman kesihatan
zahir batin
7) YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM,
makbulkanlah semua hajatku, dan redhaikanlah
aku.....
Aamiin Ya Allah.
Sampaikan dakwah ini kepada sahabat anda
seramai orang yang boleh atau lebih, tiada
kerugian bahkan digalakkan.
Ikhlaskanlah hatimu dalam menyampaikan dakwah
ini karena Allah. Dunia adalah pentas, akhirat jua
lah tempatnya yang sebenarnya

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Tinggalkan saran atau ilmu yang antum ketahui agar lebih bermanfaat...